PRÁVĚ POSLOUCHÁM | Čaroděj a sklo

By Hanka the bookworm - 8:00:00

Krásný pátek, přeji. Rubriku „právě čtu“ jsem se rozhodla obohatit i o audioknihy, protože právě ony v posledních měsících vylepšují mé skóre přečtených knih. Minule jsem ukazovala To a to, že dnes bude hrát prim opět King, je skutečně čistě náhodné. 😊 Ráda bych Vám představila další autorovo ikonické dílo – Temnou věž. Tuto sedmidílnou výpravnou sérii jsem načala už v minulém roce, momentálně mám rozposlouchaný čtvrtý díl Čaroděje a sklo a nemůžu se dočkat března, kdy v audioknižní podobě vyjde další díl. Doufám, že i ten namluví famózní Libor Terš, protože jsem si jeho hlas s Věží neodmyslitelně spojila.


Za poskytnutí audioknihy velký dík Audiotéce, tady se můžete podívat na všechny doposud dostupné díly.

Znáte Temnou věž? Četli jste? Chtěli byste na toto zcela ikonické dílo kompletní (a pravděpodobně značně rozsáhlou) recenzi? A co právě čtete/posloucháte Vy?

  • Share:

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Jsem asi jediná, kdo Kingovu kouzlu nepropadl. :)) Ale i tak se budu těšit na recenzi. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi záleží s čím si se setkala, ale já naprosto chápu, že nesedne každému. Jeho styl je naprosto specifický :)
      Měj se moc krásně

      Vymazat
  2. Já právě poslouchám Střet králů, druhý díl Písně ledu a ohně. Je to audiokniha mající přes čtyřicet čtyři hodin, ale po dvou měsících se už úspěšně blížím ke konci. Ještě tak tři hodiny a bude to. :D
    Užij si poslouchání. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo všimla jsem si, že Hra o trůny je i v audioknižní podobě, jen si nejsem úplně jistá, jestli bych se v tom množství posta neztratila. I při čtení normální knihy jsem občas tápala a musela se vracet :D Navíc mi někdo říkal, že čtou Jamieho jako "chaime", stejně jako v překladu seriálu a s tím bych se asi nedokázala smířit :D
      Ty si taky užij poslech a měj se moc hezky, Vlasti :)

      Vymazat
  3. Já bych byla na recenzi moc zvědavá i přesto, že se na tohle dílo zatím nechystám :) A "právě poslouchám" je bezva nápad, další oživení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tak já se pokusím něco vyplodit, ale samozřejmě až to celé doposlechnu, což záleží na tom, jak ty díly budou jako audio vycházet...ne, že bych je tedy neměla doma i fyzicky že (ale jinak jsem normální), ale já se do Teršova vyprávění prostě zaláskovala :)

      Vymazat
  4. Díky za tip. Mě sice baví spíše audioknihy o osobním a osobnostím rozvoji, třeba jako Gamechangers, které poslouchám teď v autě. Ale i tak si myslím, že je fajn to občas proložit něčím zábavnějším a prostě klasickou beletrií. Takže díky. Stáhnu a poslechnu! :) Jen co se k tomu ale samozřejmě dostanu. ;-)

    OdpovědětVymazat