Blogu je ROK, pojďme soutěžit!

By Hanka the bookworm - 18:02:00

Krásný podvečer, moji nejmilejší čtenáři. Na sepsání tohoto článku jsem se nesmírně těšila! Blog totiž právě včera oslavil své první narozeniny. Velké DÍKY Vám všem za to. Předpokládám, že bych blogovala, i kdyby mé články nikdo nečetl, ale když vidím všechny ty Vaše skvělé komentáře, baví mě to mnohem víc. ♥

Za ten rok se toho stalo hrozně moc. Sepsala jsem 167 článků, získala 43 pravidelných čtenářů, uzavřela spoustu skvělých spoluprací, kterých si nadevše cením, ale hlavně jsem v mnoha z Vás našla opravdové přátele. A abych se Vám za to alespoň trošku odvděčila, přichystala jsem pro Vás SOUTĚŽ!

Soutěží se o brožované vydání knihy Papírová města od všeobecně oblíbeného Johna Greena. Bez mučení přiznávám, že tento autor se nezařadil k mým oblíbeným, ale věřím, že u spousty z Vás tomu tak je, proto Vám snad tato kniha udělá radost. Soutěž potrvá do Valentýna – 14. 2., což je pro mě speciální den (a ne proto, že je Valentýn :D) a je určena všem s doručovací adresou v ČR.


No a co je potřeba udělat pro výhru?

1. Napište mi, pod jakým jménem jste mým pravidelným čtenářem
2. Uveďte e-mail, na který Vás mohu kontaktovat v případě výhry
3. Uveďte, co Vás zaujalo na Johnu Greenovi a pokud jste od něho třeba ještě nic nečetli, která kniha Vás láká nejvíce

Další vstupy můžete získat:

4. Sledování blogu na Facebooku (odkaz)
5. Sledováním blogu na Instagramu (odkaz)
6. Sdílením soutěže (nezapomeňte přihodit do komentářů odkaz)

Celkově tedy můžete získat až čtyři vstupy. Nyní už mi nezbývá než Vám držet palečky a ještě jednou obrovsky poděkovat! Mám Vás ráda ♥

  • Share:

You Might Also Like

24 komentářů

  1. 1. Pravidelným čtenářem (tím přihlášeným) jsem teprve ode dneška a to proto, že jsem dřív nevěděla jak se tam přidat. Jinak bych tam měla být jako Lenka Skácelová.
    2. skacelova209@email.cz
    3. No.. ne tak na samotném Greenovi, spíš na jeho knihách. První jsem od nějak četla Hvězdy nám nepřály a jsou pro mě srdcovka a to ne proto, že by je měli rádi všichni a tak se k nim jakože připojím. Líbí se mi jeho styl psaní a že mě kniha bavila už začátku, já totiž nemám ráda když se kniha moc pomalu rozjíždí... Taky jsem si strašně oblíbila postavy, jsou pro mě tak skutečné, že už jim skoro ani nedokážu říkat postavy. Pak se mi od něj líbí Hledání Aljašky a Will Grayson, Will Grayson.
    4.-5. Blog na fb sleduju a na ig taky... Jmenuju se všude stejně a mám tam i stejné fotky...
    6. Sdílela jsem na fb profilu, ale nejde mi sem dát odkaz.

    Jinak moc gratuluju a přeju ať tě blogování dál baví 😘

    OdpovědětVymazat
  2. 1. GFC: Martina Slancová
    2. e-mail: slancova.m@seznam.cz
    3. Jako první knížku od Greena jsem četla Hvězdy nám nepřály, a musím říct, že přišla ve chvíli, kdy jsem byla taková emočně laděná na tuto knihu, takže mě okouzlila a moc se mi líbila. Nevím, jestli by to mělo stejný efekt, kdybych ji četla teď. :) Nedávno jsem si řekla, že si od něj přečtu i něco dalšího - tak jsem se pustila do Hledání Aljašky. Bez přečtení obsahu jsem se pustila do čtení a kniha byla úplně o něčem jiném, než jsem očekávala. Možná, že jsem úplně nezapadla do věkového intervalu čtenářů této knihy, ale byl to horor, donutila jsem se ji dočíst jen proto, abych zjistila, jak to dopadlo..a ejhle, ono to má otevřený konec. :) Ráda bych mu dala ještě jednu šanci, abych to konečně rozsekla, jestli je to dobrý autor nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k prvním blogovým narozeninám! Ať se daří jeětě spousty dalších let. Hodně štěstí soutěžícím. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, moc moc moc gratuluji!! Tvůj blog je naprosto úžasný a vždy se na něj strašně ráda vracím!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Velká gratulace. Přeji ještě spoustu dalších blogových let :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda bych se zapojila, ale knížku už mám, proto ji přenechám jiným.
    Jinak ti gratuluji, tvůj blog je úžasný a jsem ráda, že je tu s námi už celý rok :) A bude určitě ještě mnoho dalších :)

    OdpovědětVymazat
  7. Velka gratulace! Preju do dalsiho roku jen to nejlepší ;)
    Ja se nezapojim,Green me moc nezajímá,ale přeji,at ji ziska ten, kdo si ji opravdu uzije :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  8. Hanka, gratulujem!!! Si veľmi šikovná a talentovaná blogerka a prajem ti všetko len to najlepšie a aby si blogovala ešte mnoho rokov, pretože tvoje články sú zakaždým úchvatné, nech máš veľa skvelých čitateľov, spoluprác a samozrejme i kníh ;)) Nech sa ti darí♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mony, ty seš úžasná, mockrát děkuju za tak krásná slova :) ♥♥♥

      Vymazat
  9. Tuto knihu už mám, takže se soutěže nezucastnim. Ale gratuluji k narozeninám blogu!!

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji k narozeninám blogu a přeji další úspěšné články, spolupráce, dobré tipy na knihy a spousty blogových let! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já už Papírová města četla a strašně se mi nelíbila, musela jsem se při jejich čtení přemáhat. Naproti tomu Hvězdy se mi ze začátku moc líbily, ale jak se z toho stal kult... inu, kdybych to četla znova, asi bych byla kritičtější.

    Měj se krásně! :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se také nelíbila, zrovna tak ani Hvězdy mě příliš nenadchly, nicméně se mi tato knížečka dostala do rukou a říkala jsem si, že by mohla někoho potěšit, navíc když je blogu právě ten rok, soutěž je jistě namístě :)
      Taky se měj krásně, Vlasti ♥

      Vymazat
  12. Gratuluji k blogovým narozeninám a přeji, ať se skvěle daří i nadále, Hani :)

    OdpovědětVymazat
  13. Haničko ♥ ♥ ♥ Šanci na výhru asi přenechám ostatním, přeci jen John Green není úplně moje parketa... Ale strašně moc Ti k narozeninám blogu gratuluji a přeji, ať je jich ještě nespočet, ať se Ti daří a ať se Ti plní sny. Jsi prostě moje ♥ a jsem tomu našemu blogování vděčná za to, že jsme se potkaly. Měj se báječně! :)

    OdpovědětVymazat