Víkendové čtení #26

By Hanka the bookworm - 10:28:00

Krásné páteční dopoledne, mí milí. Vím, že jsem slibovala, že se polepším a víkendová čtení budou pravidelněji, no, nějak se mi to ale nedaří, proto Vás u této rubriky vítám zase po měsíci. Je možné, že ten čas tak letí?

V současné době mi společnost dělají dokonce tři tituly. Prvním je recenzní e-kniha od Hostu Co nám oheň vzal. Jedná se o povídkovou sbírku, která se čte doslova sama. Hrozně mi vyhovuje styl autorky Mariany Enríquezové, který v sobě dle anotace mísí mimo jiné např. Edgara Allana Poea či Shirley Jacksonovou a já rozhodně souhlasím. Brzy čekejte recenzi.

Nedávno se mi podařilo uzavřít spolupráci s Audiotékou, ze které mám velikou radost a první audioknihou k recenzi je Přiznání Alana Turinga od Davida Lagercrantze. Jsem teprve asi ve čtvrtině a musím konstatovat, že se kniha zatím jeví jako taková klasická staroanglická detektivka. Alan Turing byl skutečně žijící postavou a sehrál klíčovou roli v druhé světové válce. Více zatím prozrazovat nebudu, recenze se nejdéle do měsíce také dočkáte.


No a konečně se dostáváme ke knize z fotografie. Dceru sněhu jsem Vám doporučovala v zimních tipech na čtení a rozhodla jsem se do ní konečně také pustit. Pamatuji se, že mě na ni už kdysi nalákala Verunka (Bookish friendship), a že jsem si ji hned běžela koupit do Levných knih. Nyní je konečně načase, abych si vychutnala ten silný příběh z atmosférické Aljašky.

Jak se máte Vy? Co čtete? Jaké jsou Vaše plány na víkend? Máte už všechny dárky? Budu moc ráda, když mi to a mnohem víc napíšete do komentářů. ♥

  • Share:

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Tak si užij Dceru sněhu a gratuluji ke spolupráci s Audiotékou! :)
    Já budu asi číst Shakespeara a poslouchám Vondrušku. :) Jsem nemocná, takže velkolepé plány nemám, ani nepojedu za Modrým. :( Tak to musím nějak zaplácnout knížkami. :D
    Dárků popravdě moc nemám, jen pro rodiče, sestru, Modrého a spolužačky. Ale třeba pro prarodiče zatím nic. :D :/

    Měj se krásně a užij si adventní víkend, poslední! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Vlasti :)
      Shakespeare a Vondruška, to je mi panečku kombinace jak má být :) Užij si to. Je mi líto, že jsi nemocná, tak snad ti bude brzo lépe, abyste si s Modrým mohli užít předvánoční čas :)
      Mně ještě také chybí pár drobností, ale vesměs mám vše. Ve středu jsem ti posílala knížku, tak moc doufám, že brzy a hlavně v pořádku dorazí :)
      Měj se taky krásně, já si budu užívat u koníků :)

      Vymazat
  2. Také jsem ji v levných knihách viděla, ale škoda, nekoupila jsem si ji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připadá mi, že každý, kdo si ji nekoupil teď lituje, o to víc jsem ráda, že já si pro ni běžela hned :)

      Vymazat
  3. Ell: Kolem Dcery sněhu jsem taky nějakou dobu chodila v LK, ale bohužel jsem ji nekoupila. Ovšem teď trochu lituju i kvůli té krásné obálce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hrozně ráda, že jsem neodolala, je ozdobou knihovničky nejen díky obálce :)

      Vymazat
  4. Abych řekla pravdu, první dvě knihy neznám, ale velice se těším na recenzi Přiznání Alana Turinga, protože jsem se začala více, dalo by se říci, zajímat o druhou světovou válku :)
    Pamatuji si, jak bylo kolem Dcery sněhu hrozné BUM!, nejen když se dostala do LK, ale bohužel patřím do té skupiny, která ji už v LK nestihla :/
    Užij si čtení a přeji pohodový víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze snad bude tak nějak do měsíce, přeci jen je to audiokniha a ty mi vždycky trvají déle, ale příběh je to určitě zajímavý, nicméně docela těžký :)
      Jsem moc ráda, že patří do skupiny, která si knihu pořídila :)
      Měj se krásně

      Vymazat
  5. Jsem zvědavá, jak se bude líbit a příští víkend, se schválně přijdu podívat, jaké máš víkendové čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katy, tak to abych to víkendové čtení opravdu sepsala, dala's mi dobrou motivaci :D
      Měj se krásně :)

      Vymazat
  6. Okolo Dcery sněhu jsem také v LK několikrát prošla :) Ted docela lituji, že jsem si ji nevzala :) Vypadá to na skvělé čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že všichni litují :D Ještě, že ja ji mám, taky bych totiž určitě litovala :)
      Měj se krásně

      Vymazat
  7. Hani, přeju krásné čtení a užij si koníky :) Já teď o víkendu hlavně peču a dotahuju draft diplomky, abych ho zítra mohla poslat vedoucímu. Drž palce, prosím! :)) A snad dočtu Kočár do Vídně a začnu konečně jakou z těch skvělých novinek, co tu na mě čekají. Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ti to s diplomkou dobře dopadlo. Já mám něco odevzdat do Vánoc a popravdě nemám téměř nic, takže se bojím...
      Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit Kočár a hlavně do čeho se pustíš jako další :)
      Taky se měj krásně

      Vymazat
    2. Poslala jsem, ale už jsem neměla sílu některé věci dodělávat, takže tomu o Vánocích asi neuniknu. Moc Ti držím palce, až tu svojí povinnost zvládneš, jsi šikulka, určitě to dáš! Hodně štěstí!

      Vymazat
    3. Nápodobně! Budem si držet palce navzájem. Moc mě mrzí, že jsme nestihly ten sraz, tak snad v lednu :)
      Měj se krásně, Kristý

      Vymazat
  8. Knihu mám doma snad víc než rok a pořád se na ni nedostalo. Je to ostuda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Šári, já se jí (věř nebo ne) stále prokousávám. Přehnaná očekávání, vždyť to znáš, mě kniha nezaujala a dočtu ji asi jen proto, že dočítám všechno. Škoda, tentokrát půjdu v recenzi proti proudu...
      Měj se krásně :)

      Vymazat
  9. Jéé, Dceru sněhu jsem ukořistila v LK někdy na začátku prosince a v angličtině :) Hrozně moc se na ní těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti bude líbit více než mně :) Já nadšená bohužel nebyla, brzy bude recenze :)

      Vymazat