TIP | Fantastická zvířata a kde je najít (původní scénář)

By Hanka the bookworm - 8:00:00

Fantastická zvířata a kde je najít (původní scénář) je bezesporu jedna z nejkrásnějších knih, kterou vlastním (no není ten Niffler na obálce prostě přerozkošný? 😍). Obecně čtu scénáře velmi zřídka, loni jsem si ale zašla do kina na stejnojmenný film a musela jsem si tu předlohu prostě pořídit. Rovnou říkám, že nejlépe podle mého tahle dvě média fungují právě společně a to (kupodivu) právě v pořadí, ve kterém jsem se k nim dostala já. Když se první podíváte na film – můžete si vychutnat ty herecké výkony, vizuální efekty a příběhem stačí prostě „proplynout“ (jestli mi rozumíte), no a pak si k ruce vezmete scénář, soustředíte se na příběh samotný a k tomu si v hlavě znovu promítnete všechno to báječné, co může nabídnout film. Fanouškům jistě udělalo taky radost oznámení data premiéry druhého dílu, těšit se na něj v Americe mohou už 16. 11. a já věřím, že nebude trvat dlouho, než se dostane i k nám.


Komu se to bude líbit?

  • Všem nadšeným milovníkům Fantastických zvířat
  • Těm, kterým se líbil film
  • Čtenářům scénářů
  • Lidem, kteří si potrpí na opravdu skvostně zpracované knihy
Četli jste tento scénář? Viděli jste film? Přemýšleli jste někdy nad tím, jakým zvířetem mohl být Niffler inspirován? A dokážete se rozhodnout mezi Harrym a Newtem? Určitě mi dejte vědět, budu se těšit! 💖

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Knihu jsem ještě nečetla, ale v nejbližší době se na ni chystám. :) jak píšeš, pro milovníky hp je to nutnost. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Film se mi moc líbil, i když už to není HP, že jo. Ale těším se i na druhý díl. Scénář bych si ráda přečetla, ale ještě jsem se k tomu vůbec nedostala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně se moc líbil a jsem ráda, že ten svět neumřel spolu s Harrym. Má totiž obrovský potenciál a líbí se mi, jak je pojat v New Yorku. Na další díl se taky těším :)
      Snad se dostaneš i ke scénáři, měj se moc pěkně, Vlasti :)
      PS: Doufám, že sis užila narozky :)

      Vymazat
  3. Áno, tak táto kniha je presne pre mňa! Ach, už len pohľad na ňu ma napĺňa pozitívnou náladou ^.^ Aj keď scenár, no, neviem, ale skúsiť môžem...ale film bol geniálny a už sa neviem dočkať druhej časti♥
    Och, a Niffler - toho zbožňujem!♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si skrze ten scénář film nádherně připomněla a před očima mi doslova jely ty jednotlivé obrazy :) Grafik téhle knížky by měl opravdu dostat jedničku s hvězdičkou, věřím, že kdyby byly všecky knihy takhle vymazlené, v knihkupectvích bude za chvíli vyprodáno :)
      Na pokračování se taky moc těším a doufám, že se niffler zase objeví :)

      Vymazat