Knižní přírůstky za prosinec 2016

By Hanka the bookworm - 11:25:00

Ahoj, moji milí. Rok 2016 je za námi a většina z Vás už hledí spíše dopředu - na rok 2017, nastavujete si nové výzvy a těšíte se na nové knihy. I já pro Vás chystám nějaký shrnující článek, ve kterém si rok 2016 společně zbilancujeme a prozradím Vám svá předsevzetí na rok 2017, nejprve se ale ještě pojďme podívat na knižní přírůstky za prosinec. Jak už je tomu u mě zvykem, není toho zrovna málo, a tak se společně mrkneme hned na třináct kousků.


1. 12. jsem od nakladatelství Host obdržela další e-knihu k recenzi. Vybrala jsem si povídkovou sbírku Co nám oheň vzal od argentinské autorky Mariany Enríquez. Z nedávné recenze víte, že mě kniha nadchla, proto ji tímto ještě jednou moc doporučuji.

Jako bloggerka nakladatelství Jota jsem měla možnost u nich v e-shopu nakoupit s padesáti procentní slevou. Tomu by odolal málokdo, a tak jsem si pořídila knihy, které byly na mém pomyslném wishlistu už neuvěřitelně dlouho. První z nich je Čas mezi šitím od Maríi Dueñas, která má nádhernou obálku. Dále jsem přihodila komiksového Sochaře, román se zapeklitým názvem Etta a Otto a Russell a James a celou objednávku pak zakončila Zimním příběhem od Marka Helprina, který si schovám na příští zimu.


Booktube sleduji spíše sporadicky, ale když se na scéně sejdou tři mí oblíbení – Molly v knize, Jakub (Book’s calling) a Dorota Noon, nemůžu odolat. Posledně zmiňovaná mě nalákala na koupi knihy Bludy z nudy, kterou momentálně můžete sehnat v Dobrovském asi za 29,- ☺.

Následovaly další dva recenzní kousky. Jak už víte z víkendového čtení, podařilo se mi navázat spolupráci s Audiotékou, za což jsem moc vděčná, protože audioknihy mě (zejména v poslední době) nesmírně baví. K recenzi jsem si z nabízených titulů vybrala Přiznání Alana Turinga od Davida Lagercrantze. Knihu načetl Miroslav Táborský. Momentálně jsem asi ve třech čtvrtinách, takže do konce měsíce snad bude recenze. Druhou knihou k recenzi pak byla krátká novelka od Joty I viděl Bůh, že je to špatné. Recenzi jsem publikovala včera.


Tento měsíc se na mne také usmálo štěstí v soutěži u Magdy (Wallet of infinity) a na získanou knihu Kabinet milostných dopisů se moc těším. Skvělá Majda mi ke knize navíc přibalila martinusácké drobnosti a vlastnoručně psaný vzkaz, takže mi její balíček opravdu zpříjemnil den a já jí moc děkuji. ♥

Nakupovat na Facebooku je vždycky ošemetné, ale když se u jedné prodávající sešly dva kousky, které jsou pro mě jasnými must have, navíc za tak příznivou cenu, nemohla jsem odolat. Naštěstí jsem dobře udělala a obchod proběhl na výbornou - jak Kolibřík Kati Hiekkapelto, tak Tiché dívky Erica Rickstada dorazily v naprostém pořádku.

Prosincové přírůstky uzavírá Ježíšek; od přítele jsem dostala dvě knihy, přičemž na tu první – Konec hlídky od Kinga jsem se těšila už od ledna. Druhý pak byl Harry Potter a prokleté dítě a já jsem nesmírně zvědavá, jak se mi zalíbí.


Vyčerpávající, ale snad úplné. Kolik knih přibylo Vám? Z jaké máte největší radost? Co Ježíšek? Zaujala Vás některá z mých knih? Četli jste nějakou? Na Vaše komentáře se jako vždy moc těším. ♥

  • Share:

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Čas mezi šitím! Anoooo! Moc doufám, že se Ti bude líbit, já z ní byla nadšená :) Je to přesně to pravé čtení když se chceš přenést do teplých krajin a užít si nevšední prostředí ve kterém se hlavní hrdinka objevuje. Za sebe rozhodně doporučuji k brzkému čtení! ;)
    Ilustrace v Sochařovi se povedly na výbornou. Zdá se to jako neobvykle tlusťoučká bichlička, na to, že jde o grafický román, ale to rozhodně není na škodu :)
    Nad Harrym poslední dobou vážně uvažuji, přeci jen ponořit se zpátky do toho světa je obrovské lákadlo, kterému asi neodolám. Takže jsme opravdu zvědavá, co na něj budeš říkat a jestli se nakonec v názoru shodneme nebo ne. Zatím to totiž vypadá, že čtenáře dělí na dvě poloviny - na ty, kterým se kniha líbila a na ty, kteří by ji raději nikdy nečetli. Takže to bude jistě zajímavý kousek! :)
    Přeji krásné čtení všech nových radůstek, Hani! ;)
    P.S. Prosinec byl vážně štědrý na knihy. A to je dobře! Hned to zlepší pocit z končícího roku a při zpětném hodnocení uplynulých měsíců to je takový malý/velký důvod mít z toho roku o trošku větší radost, že? :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mám radost, že se ti Čas mezi šitím líbil, těším se teď na něj o to víc, stejně jako na Sochaře :)
      Ano, Harry rozdělil lidi na dva tábory, jsem zvědavá do kterého zapadnu, ale jak se znám, zůstanu někde ve středu :)
      Jsem ráda, že i tobě v prosinci přibylo do knihovničky tolik skvělých kousků, jaké mě zaujaly, jsem ti psala už pod videem :)
      Taky se měj krásně, přeju hodně času na čtení, i když toho máš teď asi hodně ve škole, viď? :)

      Vymazat
  2. Krásné přírůstky! :)
    Z knih plánuji jisto jistě Bludy z nudy, které si musím objednat a snad se brzy dostanu i ke Stephanovi Kingovi... jeho knihy odkládám už strašně dlouho a přitom jsem hororový nadšenec :D
    Ostatní nevypadají vůbec špatně a je možné, že se do nich nakonec pustím taky :)
    Opožděně přeji hodně štěstí a úžasných knih do roku 2017 a krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Lucí ♥
      Na ty Bludy jsem zvědavá, očekávám něco na styl My děti ze stanice zoo a Kinga rozhodně nesmíš vynechat, to je hororová klasika, která tě určitě nadchne, pokud můžu doporučit, určitě vyzkoušej třeba Osvícení, Řbitov zviřátek nebo Zelenou míli :)
      Omlouvám se, že jsem teď na tvůj blog neměla tolik času, kolik bych chtěla, ale určitě brzy zaskočím na návštěvu :) Takže i tobě krásný nový rok 2017 a ať se vydaří knižně i neknižně :)

      Vymazat
  3. Haničko, to jsou tak krásné přírůstky! ♥ Oči mi přechází. Z Tvých novinek bych hned brala Tiché dívky, Kabinet milostných dopisů, Zimní příběh a asi si pořídím Bludy z nudy, také jsem slyšela chválu a teď jsou fakt skoro zadarmo. A Harry, pořád váhám, no, jsem zvědavá, co to moje nekonečně rozhodování rozsekne. Že by Tvoje recenze? ;) :) Užij si krásně čtení, těším se na nové recenze. Měj se krásně! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Kristý, i já se u tebe vždycky pokochám :) Já se samozřejmě těším na všechno, ale věz, že na HP dojde řada velmi brzy :)
      Taky se měj krásně ♥

      Vymazat
  4. Takových knih. Já si pořídila jen 7 a jednu jsem dostala na Vánoce. Ale klidně bych brala i nějaké ty tvoje :D Mám spadeno na Kolibříka, Harryho, Zimní příběh a Tiché dívky. A budu očekávat recenzi na Konec hlídky (s Kingem jsem stále na vážkách).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osm je taky krásné :) Na všechny, které zmiňuješ jsem sama moc zvědavá, recenze postupně určitě budou :) Na Kinga určitě velmi brzy a vzhledem k tomu, že jsem si tuhle sérii zamilovala, předpokládám, že mě nadchne i závěrečný díl :)
      Měj se krásně, Ivet :)

      Vymazat
  5. Tak to už je pěkná sbírka knížek :) A jedna zajímavější, než druhá :) Prosinec byl bohatý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Ano, prosinec se opravdu vyvedl :)
      Měj se krásně

      Vymazat
  6. Pěkná hromádka knížek - já se chystám a čekají na mě: Tiché dívky a Kabinet milostných dopisů :-) A prokleté dítě mám za sebou a bylo to moc pěkné čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Na Tiché dívky jsem obzvlášť zvědavá, doufám, že se k nim brzy dostanu :)
      A na HP se teďka těším o to víc, doposud jsem slyšela spíše negativní názory.
      Měj se krásně :)

      Vymazat
  7. Krásné přírůstky! O většině z nich jsem slyšela (četla) poprvé a jsem zvědavá na tvé recenze :) Já jsem akorát četla HP 8. díl a za mě to bylo moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A jsi už druhá z komentujících, komu se HP líbil, takže jsem ráda a těším se :)
      Měj se krásně :)

      Vymazat
  8. Páni, třináct, to už je docela pěkné a pěkně vysoké číslo. Tak přeji, aby se ti všechny knížky líbily, jsem zvědavá, co řekneš na Harry Potter a prokleté dítě. O tom určitě musíš napsat, protože tvůj názor potřebuji znát. :D :)

    Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :D Na HP dojde určitě brzy, sama jsem zvědavá :D :)
      Měj se krásně

      Vymazat
  9. Krásné kousky, Hani. Určitě bych si vybrala, minimálně Kolibříka nebo Čas mezi šitím :) Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, na obě, které zmiňuješ, se moc těším :)
      Měj se krásně

      Vymazat
  10. Parádní přírůstky! :) Na Zimní příběh, Kolibříka a na Čas mezi šitím se také chystám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Jsem zvědavá, jak se ti zmiňované knihy budou líbit :)

      Vymazat