Víkendové čtení #14

By Hanka the bookworm - 11:40:00

Ahoj všichni, vítám Vás u nového příspěvku a jako je tomu již tradičně každý pátek, jedná se o Víkendové čtení. Pokud jste se podívali, co nového mi přibylo na poličkách v uplynulém měsíci (tady), jistě Vám dojde, že vybrat z toho množství skvělých knih jen jednu, není nic jednoduchého.

Protože je ale dneska tak hnusně, rozhodla jsem se, že když už mě netěší počasí, pobavím se alespoň u knihy. Doufám, že se mi o zábavu dobře postará horká novinka Kráva nebeská od Davida Duchovnyho (jestli Vám to jméno něco říká, tak ano, je to ten, co hrál v Aktech X). Příběh vypráví o krávě Elsie, která se ze strachu z masokombinátů vydá se svou nejlepší přítelkyni Mallory na dalekou cestu do Indie. Tam jsem přece krávy posvátné, no ne?


Na první pohled se tedy může zdát, že jde o klasickou humornou knihu, já ale věřím, že v sobě bude skrývat něco víc – vždyť to, jak dnes se zvířaty nakládáme, je naprosto trestuhodné…

Čím si následující dny zpříjemníte Vy? Znáte Krávu nebeskou, zaujala Vás? Budu moc ráda, když mi tady zanecháte nějaký pěkný komentář. J

  • Share:

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Hani, přeji, ať si víkend knihou opravdu zpříjemníš. To počasí je děs. Mě samotnou kniha nezaujala, ale budu se těšit na Tvoje dojmy a třeba nakonec změním názor :) Měj se nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristý, díky, snad už to s tím počasím bude lepší. Ať si prší třeba celou noc, ale přes ty dny, by si mohlo vzít sluníčko přesčas :)
      Měj se krásně, o dojmy z Krávy se podělím brzy :)

      Vymazat
  2. Já jsem si řikala, že to jméno znam! (Ale byla jsem moc líná to googlovat. A pak jsem na to navíc ještě i zapomněla. A vlastně jsem ani nikdy Akta X neviděla, to jen jak mám vždycky na tumblru miliardu příspěvků z fandomů, jejichž ani nejsem součástí.)

    Tak si knihu krásně užij a určitě pak dej v recenzi vedět, jaké to bylo! Měj se nádherně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tam napsala právě pro ty, co jim to třeba chvilku bude šťourat v hlavě. Já sama totiž nesnáším, když nemůžu jméno či tvář nikam zařadit, ale vím, že to vím (chápeš :D)
      Jinak já Akta tedy taky nikdy neviděla. Mimozemšťany zrovna nemusím...
      Měj se krásně :)

      Vymazat
  3. Na tuto knihu narážím dost často, ale ještě jsem se po ní nedívala. Nevypadá špatně, jako jednohubka :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že si užiješ krásný víkend s knížkou. :)
    Já budu počítat matiku, fyziku a v neděli výletit. Ale pokusím se protnout to s Husitskou epopejí, mám ji k recenzi, tak bych měla číst jak o závod, abych stihla termín. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ty termíny :D Fyziku ani matiku ti teda vůbec nezávidím, ještě, že už mám tyhle předměty za sebou :D
      Měj se krásně

      Vymazat
  5. Tuhle knížku znám díky kamarádce, která o ní v jednom kuse básní - mě ale zatím moc neoslovila.
    Momentálně ale čtu čtvrtý díl Nástrojů smrti od Cassandry Clare :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Nástroje si určitě užíváš, viď? Věřím, že ano.
      Měj se krásně, Lory

      Vymazat
  6. Souhlasím, chování některých lidí ke zvířatům je víc než barbarské!
    Nicméně ti přeji, aby se ti kniha krásně četla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Pokusím se ji přichystat co nejdříve :)
      Krásný zbytek večera

      Vymazat
  8. Přiznám se, že od této knihy vůbec nevím, co bych měla očekávat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba ti trošku pomůžu recenzí, kterou snad brzy přichystám :)

      Vymazat