Víkendové čtení #3

By Hanka the bookworm - 8:17:00

Krásný pátek Vám všem, vítám Vás u dalšího víkendového čtení. Během tohoto měsíce (konkrétně od 13. do 20.) probíhá celosvětový Readathon Slay that series. Původně jsem si myslela, že bych se mohla zapojit, ale pak jsem měla dost povinností a dalších věcí kolem, takže jsem od tohoto nápadu upustila. Nicméně jsem si už ke čtení přichystala nějaké knížky, a tak jsem se rozhodla, že si je přečtu i přesto, že to nebude v rámci zmiňovaného Readathonu.


Tento víkend mě tedy čeká druhý díl detektivní série s Harrym Holem od Joa Nesbøho (omluvte to skloňování, nikdy si tím nejsem jistá) a sice Švábi. Po přečtení prvního dílu (recenze – zde) jsem dost skeptická, ale vzhledem k tomu, že mám knihu doma, si říkám, proč nedat opěvovanému autorovi další šanci. Navíc mám chuť na detektivku, tak snad se mi Švábi zalíbí více než Netopýr.

S jakou knihou strávíte nadcházející víkend Vy? A co Nesbø? Oslovil Vás? A která jeho kniha je podle Vás nejlepší? Na každý názor se budu moc těšit!

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Jsi už druhá, od koho slyším, že Netopýr nebyl nic moc. Od Nesba jsem nic nečetla (a máš pravda, to skloňování v textu je průšvih, ale asi bych to skloňovala podle "pán" s tím, že odtrhneš "o" - bez Nesba, s Nesbem....).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě z mnoha zdrojů slyšela, že to "o" se čte vlastně jako "e" - tudíž Nesbe, bez Nesbeho, ale fakt si tím nejsem jistá, takže nechci šířit falešné zprávy... Jinak, co se týče samotného díla, tak Netopýr opravdu za moc nestojí. Když budeš mít čas a chuť, můžeš mrknout na celou recenzi. Pokud se tedy na autora chystáš, doporučuji začít něčím jiným - prý ta návaznost dílů v sérii není až tak zásadní...Po dočtení Švábů budu snad zas o něco moudřejší :)
      Pěkný den!

      Vymazat
  2. Já osobně s tímto autorem nemám moc zkušenosti, ale moje mamka ho zbožňuje - četla všechny jeho knížky a hodně si ho vychvaluje, takže mu určitě dej i druhou šanci :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a děkuji za názor - je pravda, že obecně ho lidi spíše vychvalují, právě proto mu tu druhou šanci dávám. Snad mě tentokrát nezklame. Pak na mě čekají na poličce ještě další dva díly Červenka a Nemesis, doufám, že série bude mít vzestupnou tendenci :)
      Krásný den!

      Vymazat
  3. Četla jsem Sněhuláka a musím říct, že ten byl vážně super. Šváby mám na svém seznamu už poměrně dlouhou dobu, a pořád se k nim nějak nemůžu dokopat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a děkuji za komentář :) já také slyšela, že se Nesbo s každou další knihou zlepšuje, právě proto jsem zvědavá a odhodlaná ty dobré (lepší) knihy objevit :)
      Krásný den přeji

      Vymazat
  4. Tak jak to víkendové čtení dopadlo, Hani? Je to lepší než Netopýr? Mám se Nesbem začít prokousávat, nebo to za to nestojí? :) Budu se moc těšit na recenzi! Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kristý, ráda bych napsala, že je to lepší, ale není. Austrálii nahradilo Thajsko a jinak je to v bledě modrém to samé jako Netopýr. V budoucnu dám Nesbomu poslední šanci s Červenkou, která má vysoké hodnocení a když se mi nebude líbit, tak s ním nadobro končím ;)

      Vymazat